3 Ocak 2017 Salı

RUS MARİNA MÜSLÜMAN OLDU...



Alanya'da yerleşik yaşayan Rus uyruklu 30 yaşındaki Marina Seppa İslamiyet'i seçerek
"Elif" adını aldı. Yaklaşık 1 yıldır Alanya'da yerleşik yaşayan psikolog Marina Seppa, Müslüman olmaya karar verdi. Şekerhane Mahallesi'ndeki Yen, Cami'ye giderek Müslüman olmak istediğini belirten Marina Seppa, cami imamı Derya İnce ile Kelime-i Şahadet getirerek Müslüman oldu. Müslümanlığa geçmesiyle adını "Elif"olarak değiştireceğini belirten Seppa "İslamdaki güzellikleri gördüm, ayrım olmayan hallerini gördüm. İnsanların birbirlerini birleştiriciliğini gördüm. İslam dinini kendime daha yakın düşündüm ve tercih ettim" dedi. İslam dininin son yıllarda terörle anıldığına değinen Seppa, İslamiyetin terörle bir ilgisi olmadığını söyledi. ( Yeni Alanya)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder